שלום רב,
לפני פחות משנה רכשתי מפרטנר מכשיר מדגם LG G4. הובטחה לי אחריות מלאה ומורחבת.
לפני כחודשיים , המכשיר שלי נשלח למעבדה לתיקון מסך שבור. נמסר לי כי הוא יעבור בדיקה מקיפה לפני תיקונו על מנת לוודא שהוא תקין. ואכן נמצא תקין לחלוטין. המכשיר חזר ועד לפני מס' ימים עבד רגיל.
שבוע שעבר הוא לפתע הוא כבה . לאחר מכן נדלק - נתקע ושוב כבה. וחוזר חלילה.
למיטב הבנתי (ובאמצעות חיפוש קליל בגוגל) מדובר בדגם פגום ובתקלה ידועה של היצרן. ישנה אפילו תובענה ייצוגית נגד היצרן בעולם ואלפי מקרים כמוני.
אך בפרטנר טוענים כי במכשיר שלי ישנה קורוזיה ומתנערים מאחריות. הם מסרבים להחליף לי למכשיר חדש.
כעת אני עוברת עוגמת נפש חמורה, אני מוגבלת ביכולת שלי לעבוד מאחר ואני משתמשת במכשיר חליפי שלא עונה על צורכי עבודתי.
נסעתי לסניף של החברה ביום חופש מהעבודה אשר עלה לי כ470 ש"ח, טלפונית שוחחתי לפחות עם כ-5 נציגים שונים עד לקבל תשובה סופית - לא מתקנים ולא מחליפים לי את המכשיר וטוענים שיש לי קורוזיה ועל קורוזיה אין ביטוח.
הם רוצים שאשלם כ900 ש"ח עבור מכשיר חדש זהה למרות שמדובר במכשיר פגום.
בנוסף, איני מאמינה שזו בעיה של קורוזיה שכן כאשר היה אצלי הוא כן נדלק. כמו כן לפני שנמסר לי בתיקון קודם נאמר לי שהוא תקין לחלוטין. איך כעבור חודש הוא קיבל לפתע קורוזיה? דווקא מה שלא בגדר האחריות? ואין באפשרותי לדעת מה עבר על המכשיר מאז שנמסר ומדוע הם טוענים שיש בו קורוזיה שכן לא עבר שום הרטבה/לחות/גשם ונעשה בו שימוש סביר ונכון.
כמו כן למיטב ידיעתי גם קורוזיה ניתן לתקן.
האם יש לי מה לעשות במקרה זה?
בברכה ותודה מראש,
ג'ני.
שלום,
כן בוודאי. את רשאית להגיש תביעה כנגד החברה בבית המשפט לתביעות קטנות בעניין זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר