שלום,
רכשתי לפני שנתיים וארבעה חודשים ספה באיקאה. לפני כחודש, כיסוי ספוג כרית הגב של הספה התפורר וכל התכולה מפוזרת ולא ניתן לשים כיסוי כיוון שהכרית מעוותת ומפוזרת. הגעתי לחנות איקאה שם טירטרו אותי מספר פעמים ובשורה התחתונה הנחייתם היא שלא ניתן לקנות כרית גב בלבד אלא עליי לשלם מחיר מלא של ספה- סך 1,300 ש"ח בכדי לקבל כרית בלבד. אם הייתי מגיעה בטווח השנתיים שהספה נרכשה הייתי יכולה לקבל כרית במסגרת האחריות אבל, אחרי שנתיים מסתבר שהאחריות לא מכסה ולא ניתן לרכוש "חלקי חילוף" לאחר מכן, למרות שהספה נמכרת עדיין בחנויות. ידוע לי שחוק חלקי חילוף מתייחס למוצרי חשמל, מה קורה במקרה של ריהוט? האם עליי לזרוק ספה אחרי שנתיים וחצי? האם יכולים למנוע ממני רכישה של חלק אחד מהרהיט במחיר של החלק בלבד?
שלום,
אינני מכיר את הסכם האחריות של החברה, אך לפי מה שאת מתארת הסתיימה תקופת האחריות ולכן בהתאם לחוק החברה לא חייבת להחליף את החלק.
כמו כן את מדברת על תקופה ארוכה של שנתיים ו4 חודשים שזה בהחלט זמן סביר לסיום אחריות, בטח כאשר מדובר בריהוט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר