שלום. קבעתי עם חברת בזק שיבוא שליח שייקח ממני מודם של אינטרנט בעלות של 19.90 ש"ח שנגבים ממני מחברת בזק. קבעתי ל8:30. ואמרו לי שהשליח יבוא בין 8:30-11:30. בפועל השליח הגיע ב13:45. וידוע לי שמגיע לי פיצוי כספי על זה. התקשרתי לבזק לקבל פיצוי כספי הם אמרו שחברת שליחויות אמורה לשלם לי חברת 'בר'. התקשרתי ל'בר' הם אמרו לי שהם לא נותנים פיצויים ואני צריך לדבר עם בזק.
שאלתי האם אני אמור לקבל פיצויים? על סך כמה? מי אמור לשלם? ולמי פונים ששני הצדדים לא לוקחים אחריות?
שלום,
כן מגיע לך פיצויים בהתאם לחוק הגנת הצרכן :
תואם מועד לביקור טכנאי בהתאם להוראות סעיף קטן (ג) וחלפו שעתיים מעבר לזמן ההמתנה כאמור בסעיף קטן (ג)(2) – פיצוי בסכום של 300 שקלים חדשים; חלפו שלוש שעות מעבר לזמן ההמתנה האמור – פיצוי בסכום של 600 שקלים חדשים;
עליך לפנות בעניין זה לבזק. היא החברה האחראית בפועל.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר