האם ניתן לקבל פיצוי על כך שחברת תעופה משווקת חבילת נופש במחיר מסוים ואז מתקשרת להגיד שאין חדרים מהסוג שהוזמן אלא רק חדרים יקרים יותר, אבל החברה ממשיכה להציע את אותה החבילה באותו מחיר למרות שהיא כבר יודעת שאין חדרים רגילים אלא רק חדרים יקרים?
שלום,
כן - פיצוי של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
אשמח לדעת באיזה חוק זה מופיע.
חוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר