אני ובעלי קנינו פינת אוכל בחנות קאזה ראשון לציון סך העסקה 7000ש"ח הויזה לא עברה באותו רגע ולכן לאחר כמה ימים שילמנו טלפונית 3800ש"ח !יציין כי המוכרת ששמה עליזה ומנהלת איזור ששמה מלכה אמרו לנו כי במידה והמוצר יגיע לבית והוא לא יהיה לטעמכם ניתן יהיה לקבל החזר כספי מלא יציין גם ששאלנו כמה וכמה פעמיים על החזר כספי והתשובה היתה אותה תשובה!!! לאחר כמה ימים התקשרנו לבטל עקב מצב כלכלי לא מתאפשר והם אמרו שצריך לשלם דמי ביטול למרות שהובטח לנו בע"פ כי לא נצטרך לשלם כלום ויהיה החזר מלא....
יציין כי לא חתמתי על כלום כי העסקה היתה טלפונית ואושרה רק ההזמנה שרשום בה תאריך אספקה ומה שהוזמן...הפריטים היו אמורים להגיע ב20.6 האם בית העסק רשאי לקחת דמי ביטול על פריטים שלא הגיעו עדיין ללקוח?
שלום,
יש לפעול בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה). שם נקבע דמי ביטול עד לסכום של 100 ש"ח.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר