שלום רב,
בקיץ יולי 2018 טסנו לזלצבורג עם חברת ישראייר. משפחה של 7 נפשות. כשנחתנו באוסטריה גילנו שמזוודה אחת, הגדולה ביותר, ששקלה 26 ק"ג, לא הגיעה ליעד. מילאנו טפסים בשדה התעופה ועוכבנו כשלוש שעות בשדה סביב הנושא. למחרת יצרנו קשר עם חברת ישראייר דרך האינטרנט ופתחנו פנייה לטיפול.
מזוודה היו הנעלים של כל בני המשפחה, מעילים, איפור, כלי מטבח ושתי צידניות עם אוכל כשר.
בכל ימי החופשה ביזבזנו זמן רב ואנרגיה בניסיון להשיג תשובה מחברת התעופה ללא הועיל. שלחנו מיילים, התקשרנו ועוד. כמו כן יצרנו קשר עם שדה התעופה שבו נחתנו ונאמר לנו בכל יום שהמזוודה טרם אותרה. נתקענו ללא מעילים, ללא אוכל ולא כלים ואיפור יקר ערך.
נאלצנו ללכת לקנות דברים שהיו חסרים לנו ובזבזנו הרבה זמן . יש לי קבלות על הרכישה.
כשחזרנו לארץ כעבור שבעה ימים יצרנו שוב קשר עם ישראייר והמזוודה לא נמצאה. כך במשך שלושה חודשים. לא קיבלנו מענה וטיפול, העבירו את הפנייה שלנו מאחד לשני..מישראייר לחברת הקרקע שמעמיסה, חברת לאופר. ניצלתי לרכוש לכל ילדיי נעלי ספורט, סנדלים לקיץ ונעלי אצבע חדשות. לעצמי רכשתי איפור חדש .
באוקטובר 2018 התקשרו ואמרו לי נמצאה במזוודה בואי לקחת מהשדה. לא הסכמתי להגיע והם שלחו לי הביתה עם מונית ללא הסבר היכן היתה במשך שלושה חודשים.
פתחנו את המזוודה ובין חסרים בה דברים, איפור ומעילים. מיותר לציין שכל האוכל נזרק וגם הצידניות החדשות שרכשתי לפני הטיסה. המזוודה היתה הרוסה. כתבו לנו מכתב שבו לפנים משורת הדין מוכנים לפצות אותנו ב250 דולר בתנאי שנחתום על ויתור תביעות.
אשמח לקבל יעוץ והכוונה.
מה הזכויות שלי ומה עלי לעשות. למי לפנות?
בברכה, טלי לוי
שלום,
ישנם חוקים העוסקים בכל הקשור למתן פיצוי בגין אובדן או עיכוב כבודה (חוק תובלה אוירית, אמנת מונטריאול, אמנת ורשה) ועל החברה האחראית לפעול בהתאם לסכומי הפיצוי הקבועים בחוק.
יש לפנות בעניין זה לחברת התעופה.
את רשאית להשתמש בשירותים של עו"ד בעניין זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר