שלום, רכשנו ספה לפני כחצי שנה ומאחר והוספנו עוד חלק נאמר שזה יגיע עד 90 יום. בגלל הקורונה זה הגיע רק עכשיו. האם יש חוק של פיצוי בגין איחור באספקת מוצר בתקופת קורונה או שזה מוגדר ככוח עליון? האם בית עסק אמור לתת הנחה במחיר לפני סגירת חשבון במצב כזה? תודה
שלום,
בהתאם למתואר נדמה כי סיבת האיחור אינה רק של החנות. אני הייתי פונה אל החנות לבקשת פיצוי אך לא הייתי מתקדם עם זה להגשת תביעה לבית המשפט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה על המענה. בהמשך לשאלה הקודמת, במקרה של איחור באספקת רהיט מעבר ל-90 יום (כחצי שנה) שהיה מצוין בחוזה זה נקרא הפרת חוזה?
שלום,
כל איחור מעבר למצוין בחוזה הינו הפרת חוזה. העניין הוא שעל פי סיפור המקרה המתואר הוספתם חלק נוסף ובהוספת החלק הנוסף נאמר לכם שיהיה עיכוב של 90 יום נוספים. כמו כן וכידוע היתה תקופת קורונה שעל כך לדעתי יש לסלוח.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר