בתאריך 5 לפברואר ביצעתי עסקה של 2500 ש"ח לחבילת טיפול להסרת שיער. הטיפול הראשון נקבע לתאריך ה-29 למרץ. ירדו 2 תשלומים. בגלל הקורונה לא התבצע למרות שהשארתי הודעות לא חזרו אלי לא במייל לא בטלפון, הודעתי לחברת האשראי שלא להמשיך לחייב אותי כיוון שלא עונים ושלא קיבלתי התמורה. חברת האשראי החזירה לי תשלום אחד וזיכתה אותי בשאר. בתאריך 21 למאי חזרו אלי מהחברה וחידשתי את העסקה. גבו ממני 2100 ש"ח. בשיחה נאמר לי במפורש שזה הסכום היחידי אותו יגבו ממני ולא יגבה כל סכום נוסף עקב הביטול. באוגוסט התבצע טיפול ולפני שבוע כשנקבע טיפול שני (כל הכסף כבר שולם) הודיעו לי שלא יכולים לבצע הטיפול כיוון ש"יש חוב של 189 ש"ח שנגרם עקב חברת האשראי בשל הכחשת עסקה"... הייתי המומה כי לא נאמר לי דבר על כך (שיחות מוקלטות) כשעשיתי החידוש. לאחר שהגענו לדין ודברים ועקב איומם שלא יבצעו הטיפול במועד שנקבע שילמתי את הסכום שדרשו וביקשתי שישלחו לי העתק של דרישת חברת האשראי. (מיותר לציין שחברת האשראי אמרה לי שלא גבו כלום). בשיחות הם שינו גרסאות ולא נתנו לי לדבר עם מי שאחראי וטענו שאני משלמת כי "העסקתי חמישה אנשים שיטפלו ב"חוב"?.. וחזרו בהם מהאמרה שחברת האשראי דרשה התשלום ואמרו שהם דורשים, כי זו עמלה שהבנק מחייב אותם? הבנתי מיד שהונו אותי והמציאו משהו רק לאחר שקיבלו את כל הכסף. שאלתי היא האם לפנות למועצה לצרכנות או מה מציע?
שלום,
אני תוהה - כל זה בשביל 189 ש"ח ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר