שלום,
קניתי טבעת מחברת תכשיטים, כחודש לאחר מכן נפלה לי אבן בטבעת והחברה טענה כי אני צריכה לשלם על המשלוח הלוך חזור של המוצר והתיקון ללא עלות. לאחר ויכוח אמרו לי לשלוח את הטבעת ושיבדקו מה ניתן לעשות לגבי המשלוח חזרה. עכשיו הם לא מוכנים להשתתף בעלות המשלוח חזרה למרות שעדיין המוצר באחריות ועבר רק חודש מהקנייה, בנוסף עלות המשלוח הלוך + חזור כבר מגיע לחצי מעלות הטבעת עצמה. לפי המועצה הישראלית לצרכנות, חוק המכר קובע כי במקרה של פגם במוצר על בית העסק לתקן את הטעון תיקון, על בית העסק לשאת בהוצאות הכרוכות בכך. האם יש מה לעשות בנידון?
שלום,
בהתאם למתואר ובוודאי שכאשר המוצר באחריות - על החברה לשלם בעבור המשלוח הלוך ושוב.
בהחלט יש מה לעשות בנידון.
אני מציע תחילה להוציא לבית העסק מכתב התראה לפני תביעה בשל הפרת הוראות חוק הגנת הצרכן. באם מכתב לא יסייע השלב הבא הגשת תביעה בבית משפט לתביעות קטנות בהתאם לחוק.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר