שלום ,
אבקש לבדוק האם מגיע לי פיצוי לאחר שהזמנתי 5 חדרים בבית מלון בתל אביב עדכנתי בשיחה שאני מגיעה עם 8 בנות בנות 16 ושני מבוגרים.
לאחר ביצוע ההזמנה התקשרו אליי שוב מהמלון לוודא את ההזמנה ושוב הדגשתי שאני מגיעה ללילה עם 8 בנות בגילאי 16 {שיחה מוקלטת ונמסרה למלון}.
לאחר שהוצאתי מיניבוס הסעה בסך של כ-800 ש"ח לבנות.
והגעתי ברכב הפרטי הודיעו לנו בקבלה שחלה טעות ולא יכולים לקבל אותנו .
לאחר בקשות נוספות ובדיקה עם ה"אחראים במלון".
לא הסכימו לקבל אותנו.
לאחר ניסיונות לחיפוש מקום אחר נאלצנו לחזור לבית { מושב אזור דרום} בהסעה ששולמה לחינם.
ברצוני להדגיש שהיחס היה מאד משפיל פוגע ומזלזל למרות כל ההתנצלויות במיוחד לנגד הבת שלי וחברותיה שכן גם לקחתי יומיים חופש ממקום העבודה כדי ללוות אותן.
לאחר מספר שיחות ומיילים עם ההנהלה הציעו לי ארוחת בוקר או ארוחת ערב לשלישיה או 30 אחוז הנחה לחדר 1.
אני חושבת שהפיצוי לא מכסה את עוגמת הנפש שנגרמה.
שלום,
קראתי את הדברים.
האם נתנו לכן הסבר מדוע לא מקבלים אתכם לבית המלון ?
בהתאם למתואר אתן רשאיות לקבל פיצוי כספי גבוה בגין הפרת הסכם, חוסר תום לב, נזקים ועוגמת נפש שנגרמו לכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר