שלום, הזמנתי מוצר מספק כלשהו, אך המוצר מעולם לא התקבל אצלי (כבר חודש אחרי ההזמנה). הספק מורח אותי בתירוצים כל פעם, והיום אמר שאין את הדגם שהזמנתי והציע לי דגם אחר. איני מעוניין בדגם החליפי. איך אני מחזיר את הכסף במידה והספק מסרב להחזיר לי את התשלום?
שלום,
יש מספר דרכים.
הדרך הפשוטה ביותר היא ביטול עסקה אל מול בית העסק. אפשרות אחרת היא ביטול עסקה דרך חברת האשראי. אפשרות שלישית באמצעות הודעה מטעמך או במכתב התראה לפני תביעה. אפשרות אחרונה - הגשת תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר