שלום, רכשתי חטיף באחת מרשתות הסופרמרקטים הגדולות שהתברר כפג תוקף כחודשיים טרם מועד הקנייה. הספקתי לאכול ממנו פעם אחת וסבלתי מכאבי בטן ובחילה לילה ויום אחרי. בביקור חוזר בסופר גיליתי שקיימים מוצרים רבים מאותו מותג פגי תוקף, עד כדי שלושה וחצי חודשים אחורה. שאלותיי:
1. האם כדאי ליצור קשר עם הסופרמרקט ולבקש פיצוי הולם או להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות?
2. אם כן מגישים תביעה – מה הסכום הסביר לבקש פיצוי במקרה כזה? במיוחד כשנגרמה לי פגיעה ורואים שמדובר בדפוס אצלם היות שיש עוד מוצרים פגי תוקף.
3. האם ניתן להגיש תביעה כזו לבד ולייצג את עצמי והאם זה כדאי?
שלום,
1. תחילה אני מציע לך לתעד כדי שיהיו לך ראיות להוכחת הטענות, אך חשוב לציין כי אתה צריך עילה לתביעה כדי להצליח בתביעה.
2. רק לאחר שיש בידך את הראיות - תפנה לסופר לצורך קבלת פיצוי.
3. אם הסופר לא יסכים לפצות אז אתה רשאי להגיש תביעה (ואפשר בבית משפט לתביעות קטנות)
4. סכום הפיצוי הוא הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
5. אתה בהחלט רשאי להגיש את התביעה בבית משפט לתביעות קטנות ולנהל את ההליך בעצמך.
לגבי הכדאי - כאשר הרכב שלך מתקלקל - האם כדאי לך לתקן אותו בעצמך או לקחת אותו למוסך ?
אם אתה יודע לתקן את הרכב אינך צריך מוסך ואם אינך יודע לתקן את הרכב בעצמך - כדאי לפנות לאיש מקצוע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר