אני חבר באחד ממועדוני התעופה הכי גדולים בארץ, אני צובר נקודות בכרטיס אשראי כל חודש.
משום מה הנקודות שאני צובר בכרטיס לא עברו אוטומטית כל חודש ונצברו בכרטיס - כך שנוצרה לי תקופה שאני לא מפקיד נקודות חדשות למועדון.
יום בהיר אחד אני מגלה שכל הנקודות שהיו לי במועדון אופסו כי עברה תקופה מבלי שהפקדתי נקודות חדשות.
מציין שלא שלחו לי סמס ולא מייל אזהרה לפני האפוס למרות שאני כן מקבל מהם הודעות שיווקיות.
כמו-כן מציין שלפני 5 שנים ולפני שנתיים כן קיבלתי מהם התראה לפני איפוס נקודות.
פניתי לשירות לקוחות ולטענתם הם לא חייבים לשלוח לי התראה ושזה באחריותי לבדוק כל הזמן באתר.
הסברתי שזו לא מסוג האפליקציות שאני נכנס אליה כל יום כי אין לי מה לחפש שם כל יום, כמו-כן עברנו שנתיים של לחימה שרעיון הטיסות בכלל לא היה רלוונטי לכולם.
מה החוק אומר במקרה כזה?
שלום,
נשמע בהחלט כמחדל.
אין חוק מסוים בעניין.
התשובה לשאלתך מצויה (או צריכה להיות מצויה) בהסכם עליו חתמת מולם.
אני מציע שתעיין בהסכם ביניכם לצורך בירור העניין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
