שלום רב!
ביצענו הזמנה מחברת מטבחים ידועה בחרנו בכל המטבח אלון פורניר מעושן בחוזה יש התייחסות שלא ניתן להגיע לגוון אחיד וייתכנו סטיות לאחר שהגיע מייצור במרץ האחרון, המטבח ככ הנראה הגיע מותקן הפוך בייצור וכל החזיתותבעצם הפוכות רק כאשר פותחים את הדלת רואים שהגוון יותר דומה למה שהזמנו, טכנאי מטעמם אמר זאת לאשתי כאשר נשלח על ידם, חברת המטבחים מהרה לשלוח את מנהלת השיווק שלא הודתה אך מהר מאוד דאגה להחליף את כל החזיתות. לאחר שהגיע מייצור פעם שנייה חצי שנה אחרי , היו הבדלים משמעותיים בצד חזית השמאלי , ביקשנו החלפה לקחו להחליף ולנסות לבצע התאמה (אנחנו כבר חודשיים אחרי אכלוס עם 3 ילדים קטנים בבית ואין מטבח תקין) לאחר שהחזית שפורקה כדי לנסות להתאים אותה לחזית שלידה נלקחה ועברו שבועיים חוזרת אלינו מנהלת השירות בטענה שלא ניתן להגיע לגוון אחיד וזה המצב והם יכולים להחזיר את החזית למקומה או לצבוע כאשר האחריות עלינו בלבד!! בנוסף לא סופקה חזית של דלת קלפה עליונה מתחילת התהליך בשל בעיה בדלת. ודלת מדיח יושבת גם היא ממתינה להתקנה יחד עם חזיתות המקררים .
ענינו שאנחנו לא מעוניינים בשום דבר מלבד פתרון הולם באחריותם ומעוניינים לקבל את כל המטבח לא פחות ממושלם לאחר ששולם מחיר גבוה מאוד על המטבח ורכשנו מחברה מאוד מוכרת!!
ואם הם לא מטפלים אנחנו נפנה בדרכים המקובלות .
אשמח לדעת האם יש עילה לתבוע שכן ההתנהגות שלהם מזלזלת מאודואנחנו מאוד מאוכזבים , הובטח לנו שנצא מרוצים ויצאנו עם חצי מטבח , ללא יכולת להנות כרגע ממטבח כבר מעל חצי שנה מעבר לזמן ההורדה לייצור.
שלום,
בהתאם למתואר בהחלט יש לכם עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
