שלום, ההורים שלי בהליכי גירושין. אני בת 23 מתגוררת בבית הורי עם אחי שעכשיו השתחרר מצה"ל. אני מעוניינת לדעת אם ניתן לחייב את אבי לשלם גם עבורנו מזונות או תנאי מחייה? תודה רבה
אלינור שלום.
ראשית צר לי על המשבר שאת ואחיך חווים, כאשר הורים מתגרשים זה לא קל ולא משנה בני כמה הילדים.
לשאלתך - לא ניתן לחייב את אביך במזונות עבורך ועבור אחיך כיוון שאתם בגירים וכבר אחרי צבא - אלא אם כן יש למי מכם מגבלה פיזית נפשית או נכות כלשהי המונעת מכם לעבוד.
שיהיה בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. בהנחה שהסדרי השהות של ההורים עם הילדים זהים, אתה אמור לשלם סך של כ - 150 ש"ח לכל ילד בתוספת מחצית הוצאות רפואיות וחינוכיות. אשמח להסביר לך באופן מדויק אם תואיל ליצור עמי קשר טלפוני לטלפון 054257...
המשך תשובה