שלום רב, אני גרושה כבר 8 שנים , יש לי הסכם גרושים אשר מוסכם בו כי הגרוש שלי יקח את הילד פעם בשבוע וכל סופ"ש שני , ומחצית מחופשים (חגים) כולל חופש גדול. לצערי למעט סופי השבוע (פעמים בחודש ) דבר מההסכם אינו נעשה. לאחרונה טס הגרוש שלי לחו"ל למטרת עבודה , לתקופה של 3 חודשים . הוא הפקיד בידי 3 שקים עבור הסכום הקבוע של המזונות . שאלתי היא האם אני זכאית לדרוש ממנו תוספת תשלום עבור הימים שהילד היה צריך להיות אצלו ולא היה ? אודה לכם על תשובתכם ועזרתכם
איריס - ראי תשובה שתי שאלות למטה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בהנחה שזמני השהות וההכנסות דומות כעת, והדבר לא היה כך בזמן ההסכם/פסק הדין כי אז קיימות עילות להפחתת מזונות ואף יתכן לבטלם לאור הלכת בגץ 919/15. הנך מוזמן ליצור קשר טלפוני עמי על מנת לקבל יעוץ מעמיק יו...
המשך תשובה