שלום רב, לאחר שהתברר שקיים חוב עקב המדד שצמוד למזונות הוטל עיקול על חשבון העו"ש וקופות הגמל לאחר תשלום כל החוב השופטת החליטה כי היא מורידה את העיקול רק על העו"ש ומשאירה את העיקול על קופות הגמל ..האם זה הגיוני? על מה תופסים אותי כשאין חובות וכל ההסכם גירושין מתבצע כראוי החל בתשלום מזונות וכלה בהסדרי ראיה ותשלומים נוספים נא עזרתך תודה רבה
אם החוב בתיק ההוצאה לפועל הוא 0 - ואין שיפעול של הגביה החודשית באמצעות ההוצאה לפועל, אז צריך לסגור את התיק ולבטל את העיקול כיוון שאין חוב.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, כל עוד לא חל שינוי בהחלטת ביה"מ, כי אז חייב האב לשלם מזונות לפי ההחלטה. לגבי השאלה מי מקבל הקצבה - יש לפנות לביה"מ אם לא נאמר בהחלטתו....
המשך תשובה