שלום, רציתי לדעת איך ואיפה תובעים מזונות אישה,אציין שבעלי נמצא בפשיטת רגל ויש כמה נכסים שלא רשומים על שמו. ועוד שאלה אם הנכסים שישנם לא רשומים על שמו וגם לא על שמי איך אני יכולה לתבוע חצי מהרכוש? תודה ויום טוב.
לבנה שלום.
את מתארת סיטואציה מאוד בעיתית
את חייבת להתעייץ עם עורך דין המתמחה בתחום.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. בהנחה שהסדרי השהות של ההורים עם הילדים זהים, אתה אמור לשלם סך של כ - 150 ש"ח לכל ילד בתוספת מחצית הוצאות רפואיות וחינוכיות. אשמח להסביר לך באופן מדויק אם תואיל ליצור עמי קשר טלפוני לטלפון 054257...
המשך תשובה