רציתי לחדד מה נחשב למדד שלילי שהמזונות נפסקו כאשר המדד היה 99.8, והם צמודים אליו כל 3 חודשים. האם כל שינוי של המדד מעל המספר הזה נחשב חיובי גם אם עלה ל-100.2 וירד ל-99.9? האם מדד שלילי זה כל מדד פחות מהמדד הנומינאלי בפסיקת המזונות? או האם כל ירידה של מדד יחסית לתקופה הקודמת נחשב לשלילי? אמח להבהרה בנושא תודה דניאל
תמיד בודקים ביחס למדד האחרון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שינוי בהסדרי השהות שלא היה צפוי מהווה עילה להפחתת מזונות. יחד עם זאת, יש לבדוק אף את היחס בהכנסות ההורים...
המשך תשובה