אני גרושה 7 שנים - מאז גירושי הגרוש שלי לא מצמיד לי את תשלום המזונות למרות בקשותי איך פותחים שוב את התיק בבית המשפט והאם זה כרוך בכך שאביא עו"ד ? כמו כן הגרוש דוחה אותי הלוך ושוב לגבי תשלומי גשר לשיניים לילד השני, יש לציין שהגרוש השתתף במחצית טיפולי השיניים לילד הגדול מה עושים ? למי פונים ?
לאמא שלום.
אני מציעה שנקיים פגישה אצלי במשרד אוכל לסייע לך בניהול הגביה של המזונות - לרבות בנשא הטיפולים הרפואיים - אינך צריכה לתבוע בביהמ"ש אלא לנהל הליך הוצאה לפועל יעיל .
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה קשורה במספר פרמטרים - זהות הערכאה המשפטית - בית דין רבני או בית משפט למשפחה, הסדר זמני השהות וגובה צרכי הילדים....
המשך תשובה