שלום אני גרוש פלוס ילד בן 9 גובה ההכנסה של גרושתי גבוהה משלי ב2000 שח , אין לה משכנתא או שכירות , הילד אצלי 6 ימים מתוך 14 . ואני משלם מזונות 1800 שח . הבנתי שיש הלכה חדשה האומרת שמגיל 6 שני ההורים משתתפים במזונות . האם זה נכון והאם יש אפשרות להפחית את סכום המזונות ? תודה רבה
כעקרון בהתאם להלכה החדשה ביחס לילדים מגיל 6 שנים, אין עוד חובה על האב לשלם צרכים הכרחיים של הילד אלא החבות נקבעת בהתאם להכנסות הורים וצרכי הקטין ונתונים נוספים ויש דגש על היקף זמני השהות. השאלה אם הלכה תחול רטרואקטיבית ביחס לתיקים ישנים גם היא עדין בדיון. הנך מוזמן לפנות אלינו לצורך המשך יעוץ משפטי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, כל עוד לא חל שינוי בהחלטת ביה"מ, כי אז חייב האב לשלם מזונות לפי ההחלטה. לגבי השאלה מי מקבל הקצבה - יש לפנות לביה"מ אם לא נאמר בהחלטתו....
המשך תשובה