אנחנו בהליכי גירושין. לבקשתי, הוטל צו עיקול על ח-ן פרטי של בעלי אשר הוא פתח כדי להעביר את המשכורת שלו על מנת שלא אוכל למשוך משם כספים. בהחלטה כתוב כי העיקול לא יחול על המשכורת , אז אני לא מבינה מה המשמעות ? איך אמנע מבעלי להבריח את המשכורת שלו ? איך אקבל מזונות כאשר אלו יתקבלו בהחלטת בימש ? תודה רבה !!
נוסח הצו שציינת אינו מדוייק, העיקול בד"כ אינו חל על עו"ש, אלא חל על מה שנמצא בחסכונות בפקדונות הקצרים והארוכים. את יכולה לעקל משכורת אצל המעביד כמחזיק צד ג' - בהנחה שיש לך פסק דין ופתחת תיק הוצאה לפועל.
אם את זקוקה לעזרה, תוכלי לפנות ישירות למשרדי.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, כל עוד לא חל שינוי בהחלטת ביה"מ, כי אז חייב האב לשלם מזונות לפי ההחלטה. לגבי השאלה מי מקבל הקצבה - יש לפנות לביה"מ אם לא נאמר בהחלטתו....
המשך תשובה