שלום רב. אני רוצה להתגרש מאשתי. יש לנו 2 ילדים אחד בן פחות משנה ושני בן 5. אני מרוויח כ6000 שח ואשתי מרוויחה 4500. גובה השכירות הוא 2700 ושני הילדים במעונות ציבוריים. שאלתי היא כמה בערך אצטרך לשלם מזונות? מה המינימום שאוכל להשיג, ואיך להשיגו בכדי להמשיך לחיות בכבוד? תודה.. עודד.
שלום עודד
לצורך קביעת גובה המזונות יש לבחון מספר פרמטרים ביניהם גובה הכנסות ההורים כפי שציינת, אך יש לבחון גם מהם צרכי הקטינים בנוסף יש חשיבות לקביעת משמורת הקטינים באופן אשר עשוי להשפיע על גובה המזונות.
על מנת לדעת מה המינימום שעליך לשלם, וכיצד להשיגו כדי לחיות בכבוד כפי שציינת בשאלתך, אני מציעה לך לפנות לייעוץ בעניין לבחינת מלוא הנסיבות בעניינך והפעולות בהן ניתן וכדאי לנקוט לצורך כך.
בברכה,
הילה זוהר, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הורות משותפות אינה תנאי מספיק. אם המדובר בבית המשפט לעניני משפחה, כי אז הבג"ץ 919/15 קבע מבחנים לענין מזונות ילדים בגילאי 6 ומעלה, לפיהם, בודק בית המשפט את יחס ההכנסות של ההורים ואת יחס זמני השהות של...
המשך תשובה