שלום רב. המזונות בהסכם מוצמדים למדד. מאחר והמדד נמצא בירידה, המזונות אשר מועברים בחודשים האחרונים הולכים ופוחתים מפעם לפעם. האם זה הגיוני? האם אין חוק שקובע כי מזונות לא יושפעו לשלילה מן המדד?
שלום רב
בעקרון בית המשפט שקובע מזונות מוסיף בדרך כלל הוראה במסגרת ההחלטה כי ייערך חישוב אחת לשלשה חודשים של הצמדה למדד ומדד שלילי לא יפחית המזונות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה קשורה במספר פרמטרים - זהות הערכאה המשפטית - בית דין רבני או בית משפט למשפחה, הסדר זמני השהות וגובה צרכי הילדים....
המשך תשובה