שלום, ברצוני לברר לגבי הוצאות רפואיות שאני משלם לבתי. בתי הגיעה לגיל 18 באוגוסט 2015. בהסכם הגירושין כתוב במפורש שהוצאות רפואיות מסתיימות בהגיעה הילדה לגיל 18 ונשאר רק שליש המזונות. אבל בהוצאה לפועל מחייבים אותי להמשיך לשלם לגרושה הוצאות פסיכולוגים ותרופות עד גיל 20.כתבתי מספר בקשות לרשמת ועדיין אני מחוייב לשלם למרות ההסכם. אודה לתשובתכם. תודה יוסי.
שלום רב
ראש ההוצלפ אמור לפעול בהתאם להוראות ההסכם
אם כך ניתן לשקול פניה לביהמ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה קשורה במספר פרמטרים - זהות הערכאה המשפטית - בית דין רבני או בית משפט למשפחה, הסדר זמני השהות וגובה צרכי הילדים....
המשך תשובה