יש לי הסכם מזונות עם גרושי, על סך 2,250 ש"ח. לפני מס' שנים הוא תבע אותי להקטנת מזונות, היות ובננו עבר לפנימיה. נפסקו לי 1,800 ש"ח ובהסכם נכתב כי במידה והילד חוזר הביתה, הסכום יחזור למקורו. לפני 3 חודשים הילד חזר הביתה וההסכם תקף עד גיל 21, דהיינו עוד 3 שנים. שאלתי היא איך מגישים בקשה להחזרת גובה סכום המזונות המקורי? האם יש לנהל הליך משפטי או מספיק לשלוח בקשה לביהמ"ש באופן עצמאי?
שלום אלדור. יש צורך בהגשה של תביעה להגדלת מזונות בשל שינוי נסיבות.
מוזמנת ליצור עימי קשר בהתאם למספר המופיע בעמוד זה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בבית הדין הרבני הסיכוי קלוש, אלא אם המדובר בדיני צדקה כאשר הגבר במצב קשה ביותר, ואף אז רוב הסיכויים שלא ייפסקו מזונות לגבר אלא יפנו הגבר לדרוש מהמוסד לביטוח לאומי. ...
המשך תשובה