שלום, אני פרודה כבר מספר חודשים ובתחילת הליך גירושין, יש לנו שתי ילדות קטנות שגרות איתי. אני אמורה לתבוע מזונות לפני שאני מקבלת את הגט? האם לתבוע בבית המשפט או בבית הדין?
אם אין הסכמה, לרבות לענין על המזונות, אזי עליך לשקול הגשת תביעות מזונות, משמורת ורכוש כנגד הבעל.
הנך מוזמנת ליצור קשר עם משרדנו על מנת לקבל יעוץ מעמיק יותר, באמצעות מספר הטלפון המופיע באתר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מעל גיל 6 שנים נקבעים המזונות בבית המשפט לענייני משפחה בהתאם להלכת בג"ץ 919/15 ולפיה - בית המשפט בודק מה יחס ההכנסות בין הצדדים, מה יחס היקף זמני השהות של כל אחד מההורים עם הקטין, מהם הוצאות הקטין. בב...
המשך תשובה