שלום, אני בהריון לאחר מערכת יחסים של שנתיים. עם תחילת ההריון החלטתי סופית להפסיק את הקשר זאת לאחר שבתקופה האחרונה היחסים היו לא טובים נפרדנו וחזרנו וכך שוב ושוב. האם אני זכאית בכלל למזונות עבור הילד בהמשך ?
שלום רב
אם יש וודאות כי המדובר באבי הילד כי אז בוודאי שהילד זכאי למזונות מאביו
הנך מוזמנת ליצור קשר עם משרדנו לצורך קבלת יעוץ מעמיק יותר באמצעות מספר הטלפון המופיע באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. אם הוצאות הילד גדלו ביחס למועד אישור ההסכם בגין אבחונו על הרצף האוטיסטי ואולי בגין סיבות נוספות כי אז ניתן לשקול הגשת תביעה להפחתת מזונות. גמלת ילד נכה מטרתה כיסוי ההוצאות והטיפולים בגין מצבו...
המשך תשובה