שלום רב, אני ובעלי נמצאים בהליך ליישוב סכסוך. הגשנו באותו היום את הבקשה - אני לבימ"ש לענייני משפחה והוא לרבני. כעיקרון נפגשנו מספר פעמים ביח' הסיוע שליד בית הדין הרבני וזה לא צלח. היום אני רוצה להגיש תביעה למזונות זמניים. שאלתי היא האם ניתן לעשות זאת בבימ"ש לענייני משפחה או שאני חייבת לפנות לרבני?
שלום דנה,
את יכולה להגיש בבית משפט לענייני משפחה. מוזמנת לפנות למשרדנו על מנת להסתייע על ידינו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, כל עוד לא חל שינוי בהחלטת ביה"מ, כי אז חייב האב לשלם מזונות לפי ההחלטה. לגבי השאלה מי מקבל הקצבה - יש לפנות לביה"מ אם לא נאמר בהחלטתו....
המשך תשובה