היי. האם ניתן להגיש בקשה לבית המשפט להגדלת מזונות אם האב אינו רואה את הילד כלל. למרות שבהסכם אמור לקחת אותו אחת לשבועיים אליו? ועניין נוסף, המזונות צמודים למדד איך בודקים מדד?
ראשית, כיום יש חוק חדש להסדר התדיינויות, שקובע במקרה כזה חובת הגשה בקשה ליישוב סכסוך טרם הגשת תביעה.
לגבי שאלה ראשונה, אי קיום הסדרי ראיה עשויה במקרים מסוימים להוות עילה לשינוי במזונות.
לגבי השאלה בענין מדד, צריך לפעול לפי מה שנקבע בהחלטה לענין המדד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. בהנחה שהסדרי השהות של ההורים עם הילדים זהים, אתה אמור לשלם סך של כ - 150 ש"ח לכל ילד בתוספת מחצית הוצאות רפואיות וחינוכיות. אשמח להסביר לך באופן מדויק אם תואיל ליצור עמי קשר טלפוני לטלפון 054257...
המשך תשובה