שלום. אני גרוש שנים ומשלם מזונות לפי ההסכם. הבת שלי התחילה להתאמן בטניס ורוצה להפוך את זה אולי למקצועי, כך שיוצא שאני משלם עבורה ועבור השיעורים שלה הרבה יותר ממה שכתוב במזונות, ובשמחה. הבעיה היא שאני חושש שהגרושה תתרגל למצב הזה ותתבע ממני להמשיך גם אם לא ארצה. יש ממה לחשוש?
שלום נהוראי,
לא הבנתי, בהסכם יש סעיף שמחייב אותך לממן את שיעורי הטניס או שאתה עושה זאת מטוב ליבך?
באפשרותך להתקשר למשרדנו על מנת לקבל ייעוץ מפורט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם כבר קיים פסק דין לענין מזונות, עליך להראות שינוי נסיבות מהותי. אם הנך משלם כל החוגים, והם אמורים לחול מחצית עליך, כי אז הנך רשאי לעתור לחיוב הגרושה במחצית הסכום במסגרת ההוצאה לפועל....
המשך תשובה