אני גרוש ומשלם מזונות ל-2 ילדים. גרושתי החליטה לתבוע אותי על חוב מזונות ישן מלפני 6 שנים.. למרות שמקבלת מזונות שוטפים + 500 ש"ח ע"ח החוב הנ"ל פתחה הליך הוצאה לפועל מופרז פי 6 מסך החוב , כמו כן עיקלה משכורות שלמות במשך שנה , ועכשיו הוציאה לי פקודת מאסר לאי תשלום ... לקחתי עו"ד לטפל בתיק בטענת פרעתי והוא עשה לי יותר בלאגן ממנה ,,, נכון להיום אני בבלאגן אטומי בגללה , והעו"ד שטיפל בי השאיר אותי עם החלטה מפגרת של בית משפט כיוון שהיא לא הגיעה לדיון. למי אפשר להתלונן בכדי לבדוק את המחדל הנ"ל גם של העו"ד וגם של גרושתי ... כל הכספים שלי הלכו על עו"ד כולל צו מאסר ששולם מעל 7,000 ש"ח לפני חודשיים... ועכשיו יש אחד חדש .... ואין לי כספים להתגונן כי עיקלה הכל ... ואת ילדיי אני לא רואה כבר 8 חוד' ..... מי יעזור לי ?
עליך לפנות לעו"ד בתחוום ההוצאה לפועל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בוודאי. מציע שתגישי בענין בקשה ליישוב סכסוך בענין זה ולאחריה, אם לא תהא הסכמה, תביעה להגדלת מחצית הוצאות החינוך והבריאות החריגות על בסיס העובדה כי רק כעת אובחנה הבת עם לקות למידה וקשיים רגשיים וכי הד...
המשך תשובה