שלום וברכה בעלי גרוש+3. מוכר במל"ל כנכה. במשך עשר שנים חלק מהמזונות שולמו לגרושה מקצבת התלויים לה זכאי בעלי. לפני מס חודשים הגרושה גם נהייתה מוכר במל"ל והעבירו את קצבת התלויים על שמה. ומאז היא טוענת שאנחנו לא משלמים לה חלק מהמזונות..בגלל שהקצבה עברה על שמה למרות שהילדים לא נפגעים כי הכסף עדין נכנס לטובת הילדים...ועכשיו במשך כל חושש היא עושה לנו בהוצל"פ הגדלת קרן חוב.. האם מבחינה חוקית אנחנו חייבים לה כסף על מזונות למרות שעדין הכסף נכנס אלה?
מוטב היה להסדיר כל העניינים במסגרת פסק הדין. כעקרון יש לאב זכות להיות מעורב ולקבל מידע לגבי החוגים וכו'. אם אין הסכמה כי אז ניתן לפנות לבית המשפט בבקשה ליישוב סכסוך ולנסות שם לפתור הענין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בבית הדין הרבני הסיכוי קלוש, אלא אם המדובר בדיני צדקה כאשר הגבר במצב קשה ביותר, ואף אז רוב הסיכויים שלא ייפסקו מזונות לגבר אלא יפנו הגבר לדרוש מהמוסד לביטוח לאומי. ...
המשך תשובה