שלום אני משלם מזונות לבתי בת ה-18 בס"כ 3500 בחודש. בהסכם גירושין מצויין שבגיל 18 או גיוסה לצבא - המאוחר מביניהם, דמי המזונות יורדים לשליש. הבת עברה את גיל 18, אך השרות הצבאי נדחה והיא יוצאת לשנת שרות לחו"ל מטעם הסוכנות היהודית ותנועת הצופים - לשנה (שנת שרות - לא שרות לאומית ושנה לאחר מכן היא מתגייסת) מה הדין במקרה זה לגצי הפחתת המזונות ? יש לקחת בחשבון שהיא כבר לא גרה עם אמה וההוצאות של דיור וכלכלה משולמות ע"י המדינה ? בתודה
רצוי להגיש בקשה להבהרה מבית משפט לענין זה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הורות משותפות אינה תנאי מספיק. אם המדובר בבית המשפט לעניני משפחה, כי אז הבג"ץ 919/15 קבע מבחנים לענין מזונות ילדים בגילאי 6 ומעלה, לפיהם, בודק בית המשפט את יחס ההכנסות של ההורים ואת יחס זמני השהות של...
המשך תשובה