שלום, אני מרוויח 17 נטו ואשתי 8, היא עובדת משרה חלקית מטעמי נוחות (יכולה להגדיל משרה). יש לנו שלושה ילדים בגיל 6-18 ואנחנו הולכים למשמורת משותפת. האם אני מחויב לשלם לה מדור כחלק מתשלום המזונות?
תלוי בגיל הילדים וההכנסה הפנויה. אם זה בהסכמה אז אפשר להסכים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. בהנחה שהסדרי השהות של ההורים עם הילדים זהים, אתה אמור לשלם סך של כ - 150 ש"ח לכל ילד בתוספת מחצית הוצאות רפואיות וחינוכיות. אשמח להסביר לך באופן מדויק אם תואיל ליצור עמי קשר טלפוני לטלפון 054257...
המשך תשובה