שלום רב, תביעה נגד אם הילד שלא משלמת על חוג. להורים משמורת משותפת. האם תובעת את האב בהוצאה לפועל על כך שלא חולק איתה בתשלום צהרון (כאשר הצהרון הוא רק לימים שהילד אצל האם) האם כדאי לתבוע תביעת נגד את האם על תשלום לחוג? אפשר שהאב יתבע ללא לקיחת עורכי דין? תודה רבה
יש לפעול בהתאם להחלטת בית המשפט. אם יש הפרה אזי ניתן לעתור בענין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סיכוי גבוה לאור ההבדלים בהכנסות, כפוף לגובה צרכי הילדים. לצורך יעוץ מעמיק יותר הנך מוזמנת ליצור עמי קשר טלפוני ...
המשך תשובה