שלום גרוש שלי מסרב לשלם מזונות יותר. הוא עונה להודעות שמדברים על כסף. יש לו חוב של 6000ש. לי גורם לי מינוס גדול. מזונות שלו עבור 2 ילדות הן 3000ש לחודש. האם דרך הוצאת לפועל היא דרך היחידה? האם אני יכולה להגיש לבד עליהם?
תנסי דרך הביטוח לאומי וההוצאה לפועל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הורות משותפות אינה תנאי מספיק. אם המדובר בבית המשפט לעניני משפחה, כי אז הבג"ץ 919/15 קבע מבחנים לענין מזונות ילדים בגילאי 6 ומעלה, לפיהם, בודק בית המשפט את יחס ההכנסות של ההורים ואת יחס זמני השהות של...
המשך תשובה