אני גרושה בערך 7 שנים והגרוש שלי לא היה מעוניין לשלם לי מזונות, בשנה הראשונה הוא שילם, הוא בקשר עם הבת פעם בשבועים למשך 3 שעות. קרוב לשנתיים קיבלתי את תשלום המזונות דרך הביטוח לאומי ובגין כך שנשאתי שנית ביטוח הלאומי חדל מלשלם לי את הקיצבה, אני לא יודעת מה לעשות הגרוש שלי שנישא והתגרש בשנית יצר עימי קשר ורוצה לשלם לי תשלום של 1000₪ לחודש כאשר יש לו חוב לאחור של קרוב ל 40000 ₪, אני לא יודעת מה לעשות?
קודם כל זו כבר הצקדמות. ואולי יסכים גם לקחת אליו את הילד ליומיים בשבוע וסוף שבוע שני? זה גם יקל עלעיך. האם אי פעם גבית המזונות בהוצאה לפועל?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הורות משותפות אינה תנאי מספיק. אם המדובר בבית המשפט לעניני משפחה, כי אז הבג"ץ 919/15 קבע מבחנים לענין מזונות ילדים בגילאי 6 ומעלה, לפיהם, בודק בית המשפט את יחס ההכנסות של ההורים ואת יחס זמני השהות של...
המשך תשובה