ברצוני לדעת מה קורה במצב כזה בו גרושתי מעוניינת לטוס לחו״ל לשבוע ימים בזמן המשמורת שלה על ילדינו. אני מתגורר רחוק וזה מצריך ממני נסיעות מרובות בשבוע הזה וגם ימי חופשה שאצטרך לקחת (בחלק מהימים הילדים בחופש פורים ואני לא בחופש). אני משלם מזונות ומחציות כ6000 שח על 2 ילדים בסה"כ. האם מקובל להפחית את תשלום המזונות ספציפית בחודש זה? תודה רבה
השאלה אם הענין מוסדר במסגרת ההחלטה ו/או ההסכם. אם לאו - יש הגיון רב בכך. נסה בהסכמה, היה ולא ניתן, ניתן לשקול לפנות בענין זה לבית המשפט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם כבר קיים פסק דין לענין מזונות, עליך להראות שינוי נסיבות מהותי. אם הנך משלם כל החוגים, והם אמורים לחול מחצית עליך, כי אז הנך רשאי לעתור לחיוב הגרושה במחצית הסכום במסגרת ההוצאה לפועל....
המשך תשובה