אני ובעלי גרושים, במשך 12 שנים. כיום הבן שלנו מתגייס לצה"ל האם דמי המזונות שישלם עבורו גבוהים יותר כעת ממה ששלם עד כה?
ראשית עלייך לבדוק מה רשום בפסק הדין או בהסכם לגבי תקופת הצבא. שנית, מדוע שישלם יותר??? הילד כמעט לא בבית ויש לו משכורת צבאית. הנוהג הוא שמשולם 1/3 ממה שהיה עד הגיוס. אבל שוב, בדקי מה רשום בפסק הדין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. בהנחה שהסדרי השהות של ההורים עם הילדים זהים, אתה אמור לשלם סך של כ - 150 ש"ח לכל ילד בתוספת מחצית הוצאות רפואיות וחינוכיות. אשמח להסביר לך באופן מדויק אם תואיל ליצור עמי קשר טלפוני לטלפון 054257...
המשך תשובה