שלום. גרשותי חוייבה בפס"ד לשלם לי כ4000 ש"ח כל חודש במסגרת איזון משאבים. במקביל אני חוייבתי לשלם לה מזונות כ2000 ש"ח כל חודש. בפועל היא קיזזה את המזונות מהתשלום שהייתה אמורה להעביר אלי ושילמה לי את היתרה. עתה היא תובעת אותי בהוצל"פ וטוענת שלא שילמתי לה מזונות. הופעלו כנגדי עיקולים בלא שבדקו לעומק את הנושא. מה ניתן לעשות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הוצאות חריגות הינן בדרך כלל הוצאות רפואיות וחינוכיות. שיעורי עזר וטיפולים רגשיים הינם חלק מהם. לדעתי רצוי לפנות לבית המשפט על מנת בבקשה להבהרה טכנית את ענין זה....
המשך תשובה