שלום אני שירה בת 14 מהרצליה אבי לא גידל אותי ולאחרונה אני שוקלת לתבוע מזונות מימנו עשינו כבר בדיקת רקמות השאלה שלי איפה להגיש את התביעה וכמה זמן נימשך המשפט ?
שירה שלום.
אני מציעה כי תתני לאמא את הפרטים שלי ואמא תשוחח איתי.
אמנם עושה רושם כי את בקיאה ונבונה אולם נושאים רבים בתחום המשפט הם מורכבים להבנה גם למבוגרים.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם כבר קיים פסק דין לענין מזונות, עליך להראות שינוי נסיבות מהותי. אם הנך משלם כל החוגים, והם אמורים לחול מחצית עליך, כי אז הנך רשאי לעתור לחיוב הגרושה במחצית הסכום במסגרת ההוצאה לפועל....
המשך תשובה