בעלי עזב את הבית ומשלם לי 2500 שח עבור 2 ילדים בני 16.הוא לא משלם את מיסי הבית.שנינו משתכרים כל אחד כ10,000 שח.האם יש טעם להגיש תביעה למזונות מאחר ואני חושבת שסכום זה נמוך?
דליה שלום.
אכן הסכומים נמוכים, מציעה לך להגיע להסדר בנושא המזות באמצעות עורך דין שמתחמה בנושא, אשר יעזור לשניכם להגיע להסכמות ולאשר אותן כפי שהחוק מחייב.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הורות משותפות אינה תנאי מספיק. אם המדובר בבית המשפט לעניני משפחה, כי אז הבג"ץ 919/15 קבע מבחנים לענין מזונות ילדים בגילאי 6 ומעלה, לפיהם, בודק בית המשפט את יחס ההכנסות של ההורים ואת יחס זמני השהות של...
המשך תשובה