השתי תלונה רצינית על גרימת מוות לפחות ברשלנות והתעללות נפשית והזנחת קשישה, עם ראיות רציניות. משום מה סרבו לתת לי מספר מנע. התעקשתי ואז הסתבר שסיווגו אותי מלכתחילה כתיק כללי צפוי כנראה לגניזה.. ורמזו לי על אפשרות תביעה אזרחית אני המום . אפילו אין בקרת פרקליטות... מה עושים?
חסר מידע רב בסיפור. לא ניתן לייעץ באופן שבו החסרת כל כך הרבה אינפורמציה. אני מציע שתתייעץ עם עורך דין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
היחידה החוקרת לא מוסרת, בד"כ, מידע אודות החקירה הצפויה. דווקא בשל "חוסר המודעות" שלך לנושא החקירה - רצוי ומומלץ להיוועץ בעו"ד לפני החקירה. אשמח לסייע, באופן פרטני, במס` הנייד המופיע מטה....
המשך תשובה