לפי מה שאני מבין החוק מתיר להקליט שיחה שנוכחים בה בלי רשות מהנוכחים, אז מה הסיבה שאתה ממליץ לנחקר במשטרה שלא לעשות את זה? תודה.
חקירה משטרתית אינה נחשבת כשיחת חולין . קיימים חוקים בנושא חקירה וכן פקודת המשטרה. הקלטה של חקירה באזהרה מהווה שיבוש הליכי חקירה, אם כך, ככל שזה לא מספיק ברור, אין לי כוונה להטיף לך מוסר, ובנוסף, הפורום אינו עוסק בעניינים תיאורטיים שכן גם תרצה לעשות זאת, בחקירה באזהרה ילקחו ממך כל האמצעים שיש בהם כדי לשבש לרבות סמארטפון. כל זה כמובן בשונה מתשאול או חקירה כעד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
את יכולה לפנות לקבלת ייצוג משפטי בשם אחיך. מצד שני, ובהנחה שאין מדובר ב"פסול דין" - אין "ייצוג בכפיה". אחיך לא מחויב לשתף פעולה עם עוה"ד שניתן/נבחר לו. בהיעדר שיתוף פעולה עם הגורם המייצג, הדבר עלול...
המשך תשובה