היי לא מזמן נעצרתי ע״י המשטרה ונלקחתי לחקירה והכל ללא מסיכה האם זה פוסל?
(1).jpg)
לטעמי, אי חבישת המסיכה צריך להיות הדבר האחרון שמדאיג אותך.
עדיפות גבוהה יותר היא לוודא, כתלות בעבירה, שהתיק נסגר.
בכל הנוגע לאי חבישת המסיכה - הדבר לא "יפסול" את חקירתך. אלא אם כן, סירבת להיחקר כלל בשל נסיבה זו - שאז אולי עוד ניתן לעשות/לטעון משהו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
במידה והתיק ייסגר, יש באפשרותך לפנות ליחידה החוקרת ב"בקשה לצילום חומר הראיות". בהנחה שבעל הרכב אכן נחקר, פרטיו יופיעו בחומרי החקירה שתקבל....
המשך תשובה