(1) שלום אני רוצה לתבוע שוטר שעבר על הרבה מאוד חוקים במהלך ההליך הפלילי והחקירה נגדי, יש לי את כל הפרטים שלו כולל המספר אישי האם זה מספיק או שצריך גם את התעודת זהות שלו? (2) והאם אפשר בכלל לתבוע שוטר באופן אישי על כל ההתנהלות הכושלת שלו?
עלייך לפנות לפורום שעוסק בהליכים אזרחיים, שכן הפורום הזה עוסק בנושאים פליליים ולא בתביעות אזרחיות . יחד עם זאת, לעולם התביעה היא נגד מדינת ישראל ומשטרת ישראל ולא נגד שוטר באופן אישי. על פניו נראה כי סיכוייך קלושים שכן אם אכן עבר , כלשונך, או פעל בניגוד לחוק, קיימות דרכים אחרות לבחון זאת ותביעה אישית אינה אחת מהם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
קיימת חובה להגיע לזימון לחקירה משטרתית. במידה ולא תגיע בצורה עצמאית, באפשרות היחידה החוקרת להביא אותך פיזית לתחנה - ע"י ניידת. בסיטואציה זו, וכתלות בנושא החקירה, ייתכן והדבר יקשה על השחרור שלך. ...
המשך תשובה