האם יש דרך להגיש תלונה במשטרת ישראל ,מבלי להיות שם פיזי? ייפוי כוח? קונסוליה? שגרירות ישראל?
באופן כללי האופציה הזו מוכרת, אולם לא ברור מה המטרה בהגשת התלונה באופן זה שהרי שום חקירה לא תתחיל להתבצע ללא מתלונן ולכן, עצם העובדה שהמשטרה תפתח אירוע, ולא תהיה תלונה לרבות חתימה על פרטי התלונה וכמובן, פרטי המתלונן, לא ייעשה עם זה דבר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
לא ביצעת כל עבירה. יחד עם זאת, ממליץ לך לברר האם קיימות מצלמות במקום - על מנת לאתר את מס` הרכב. לאחר מכן, יתאפשר לך להגיש תלונה במשטרה כנגד אותו הנהג....
המשך תשובה