לעו"ד שלום, שכנה אלימה מאוד .מאיימת סדרתית וכד. העיזה וסטרה לי . בחוזקה. הזמנתי משטרה עד שהגיעו. לקחו פרטים המליצו להגיש תלונה וזהו. כך עשיתי. השאלה... מה אמור להיות "הטיפול"מצד המשטרה הלאה? איך תובעים אותה על תקיפה ? תודה שלומית
בוודאי שאפשר לתבוע אך ישנם מספר אפשרויות שיש לבחון לפני שרצים לתבוע. אני ממליץ לך לקחת עורך דין שייעץ לך באופן פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
יש הבדל גדול בין "לא זוכר" לבין "לא חתמתי". ככל שהמסמך שהוצג הוא לא מסמך עליו חתמת - יש להעלות זאת בחקירה, לוודא שהחוקר כותב את טענותיך ולדווח למח"ש....
המשך תשובה