שלום קיבלתי הזמנה לתת עדות במשפט למקרה שקרה לפני 4 שנים ואני לא זוכר מה אמרתי בעדות במשטרה ואינני רוצה לתת עדות שיקרית מדובר על עדות שמיעה מהנתבע מה אני עושה במצב כזה
השאלה שלך מנוסחת באופן לא ברור. אם זה נתבע , אז זה הליך אזרחי ולכן עלייך לפנות לפורום שעוסק בתיקים אזרחיים, אם לעומת זאת הזימון הוא משטרתי , והמדובר בעדות שעליה ביססו כתב אישום, הרי שאין שום נתבע כי אם נאשם, במקרה כזה גם אם חלפו 4 שנים אין בכלל בעיה שכן דברייך נאמרו במסגרת עדות בכתב והתובע המשטרתי שיופיע או הפרקליט, (תלוי אם זה תיק תביעות או תיק פרקליטות) ישבו איתך לפני העדות שלך ויאפשרו לך לעיין בעדות ולהיזכר במה שכתבת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
בכדי לאפשר ייעוץ מקצועי ומלא - יש לדעת את כל פרטי האירוע בצורה פרטנית. בין השאר: מה נאמר, איך נאמר, האם היו נוסעים נוספים ברכב, האם היו עדים לאירוע וכיו"ב. אשמח לסייע באופן פרטני במס` הנייד המופיע...
המשך תשובה